Een plek waar ook ondernemers, flexwerkers en andere organisaties elkaar ontmoeten. Hier komen mensen samen. Om te werken, te vergaderen, kennis met elkaar te delen en elkaar te inspireren. Onze prijzen zijn laag omdat we iedereen die daar behoefte aan heeft een plek willen bieden. We hebben vergaderruimtes, leslokalen en flexwerkplekken. In het hele gebouw is goede en gratis WiFi. Een gezamenlijke printer waar iedereen gebruik van kan maken, is binnenkort ook beschikbaar. En al is de horeca op dit moment gesloten als gevolg van de corona-regels, we schenken nog steeds graag koffie en thee. Laat het ons vooraf weten en we zetten het voor een klein bedrag voor je klaar.
Ons luchtbehandelingssysteem is perfect en we volgen de RIVM richtlijnen. Je kunt bij ons in een veilige omgeving anderen ontmoeten.
Op dit moment zitten we helemaal vol en hebben we geen vaste ruimtes meer beschikbaar. Wil je op de wachtlijst? Laat het ons weten.
We hebben ruimtes van 24 tot en met 55 m2. De verhuurprijs is 150 euro per m2 per jaar en dat is inclusief alle servicekosten en gas, water en licht, exclusief BTW en schoonmaak.
Alle ruimtes hebben een goede afwerking en goed zicht op onze mooie omgeving. De ruimtes worden kaal verhuurd zodat je ze naar eigen inzicht en smaak kan aanpassen en inrichten.
Bel of mail ons als je meer wilt weten. Kom je uit een andere sector dan creativiteit, gezondheid en educatie? Laat ons toch weten dat je interesse hebt en we kijken samen of we bij elkaar passen.
Moet je een presentatie houden, een vergadering beleggen of heb je ruimte nodig voor een workshop, training of andere bijeenkomst met een maximum van 30 personen? Je kunt bij ons per dagdeel huren, maar ook één of meerdere vaste dagen in de week is mogelijk. Daarnaast verzorgen we lunches en andere toebehoren om je bijeenkomst tot een succes te maken.
Je kunt bij ons in een veilige omgeving anderen ontmoeten.
Binnenkort starten we met de bouw van een wand met brievenbussen. Grote en kleine brievenbussen met opslagruimte. De brievenbus ontvang je van ons als je een jaarcontract afsluit voor de huur van een brievenbus in combinatie met een aantal dagdelen huur van een lokaal binnen Centrum Hofdael. Je kunt altijd bij ons komen flexwerken in de foyer of op het terras en kan voor bijeenkomsten, lezingen, cursussen, dan gebruik maken van een lokaal of zaal. Daarnaast kan je via een zakelijke rekening drankjes en eventueel lunches nuttigen.
Het is overigens niet mogelijk om ons adres als officieel vestigingsadres te gebruiken, omdat je niet permanent bij ons gevestigd bent. Wel kan je ons adres gebruiken als correspondentieadres voor bijvoorbeeld de belastingdienst.
Extra voordelen:
Interesse? Neem contact op met Hannie Derks via tel. 06 – 28573304 of stuur een mail naar: hannie.derks@hofdael.nl
Wil je je bijeenkomst eens niet in een standaard vergaderruimte houden, maar wil je eens iets aparts? Dan is ons mooie Weverijmuseum een goede keuze. Dit museum biedt buiten de openingstijden een prachtige inspirerende ruimte om met elkaar van gedachten te wisselen en ideeën met elkaar te verweven. Uiteraard kan er in overleg vooraf aan de bijeenkomst een rondleiding door het museum geregeld worden en kunnen we je gasten voorzien van koffie en thee.
Meer informatie? Neem contact op met Hannie Derks: tel. 06 – 28573304 of mail: hannie.derks@hofdael.nl.
Natuurlijk kun je tijdens de openingstijden altijd binnenlopen om een kijkje te nemen in Centrum Hofdael.